יום 12 : טיילת ההיי-ליין שוק צ'לסי וגשר ברוקלין

קמים בבוקר עם חשק לבייגל.
יש לי רשימה מסודרת של הבייגל הכי טוב בניו יורק. יש הרבה כאלה מתברר.
הנה מה שאני אספתי:
Russ and Daughters
Absolute Bagels
H&H Bagels
PICK A BAGE

אני מחפשת במפה למי מהנ"ל יש סניף שקרוב ליעד שלנו להיום בבוקר. טיילת ההיליין. לאף אחד.
אנחנו לא מוותרים ומוכנים לנסוע.
בחרנו ב H&H Bagels בסניף שנימצא בתחנת רכבת גדולה (לא זוכרת איפה בדיוק ) קנינו בייגל וישבנו לאכול על הריצפה בתחנה.
ולא היינו היחידים.
הבייגל היה מדהים.
בדיעבד היה הכי שווה לקנות אותו רק עם חמאה או גבינה ולא ממולא מליון דברים כי אז אפשר היה להרגיש יותר את הבייגל.
רגע לפני שאנחנו מתקפלים מהמקום אנחנו מגלים שיש לידנו מגנוליה.
אז כמובן שוב קונים פודינג בננה, וגם עוגת לימון פשוטה לכאורה ,שניראת טוב ( היתה לפנינו שוטרת שקנתה 2 כאלה ואיך שהוא ניראה לי שהיא יודעת מה היא עושה) . והיתה אחד הדברים הכי טעימים בעולם. ממש חבל שלא צילמתי.

משם פנינו מועדות לטיילת הייליין.
הטיילת נבנתה בגובה לאורך פסי רכבת ישנים.מרחוב גנסוורט ועד לרחוב 34 במערב מנהטן.
אורך הטיילת כ 1 מייל והיא משמשת דוגמא לטרנד עולמי של שימור והסבה לסביבה ירוקה (כמו שתומר אמר כל מי שעשה בגרות באנגלית בשנים האחרונות קרא אנסינים בנושא ).
לטיילת נקודות יציאה רבות, היא נעימה ונוחה וירוקה.
כבר בטיול הקודם לניו יורק רציתי לבקר בה אבל החמסין הנוראי לא איפשר.
ההמלצה לא לבוא בסופש כי המקום צפוף. אבל מה לעשות שהיינו בניו יורק בסופ"ש.
אז הפעם הצלחנו לטייל בה, אבל עדיין החום העז והצפיפות קילקלו. היה נחמד בהתחלה אבל אח"כ בעיקר היה חם ולח ורצינו שיסתיים.
אני מצרפת כמה תמונות , הנסיונות לצלם את המקום ללא רקע של אנשים זרים ( ובכמויות) לא היו ריאלים. עמוס מידי.

יצאנו מהטיילת ומולנו היה האי המלאכותי שניבנה על ההדסון.
ניראה כמו בתמונות שראיתי. יפה ומעניין.
חצינו את הכביש ונכנסנו אליו.
חם אש.
התחלנו לעלות וממש עלינו באש.
כמה דקות והבנו ששום הנאה לא תהיה שם בחום הזה ונמלטנו.
עוד אתר שלא מתאים לקייץ הלוהט של ניו יורק וכנראה חביב מאוד באביב או בסתיו

מהאי נמלטנו לחנות הדגל של סמסונג שעליה קראתי.

הובטח בבלוגים שקראתי שיש בה VR חביב שניתן להתנסות בו. אנחנו לא מצאנו למרות שחיפשנו.
מה שכן מצאנו זה מזגן קר וכיפי, והרבה כורסאות ומערכות קול למינהן שניסינו אותן ושרותים.
ובעיקר מזגן כבר אמרתי

משם הצצנו גם בחנות הסטרבקס בענקית…נו טוב חנות קפה.

היעד הבא היה שוק צ'לסי. שוק אוכל מקורה וממוזג. שזה כבר טוב.
לא היינו מאוד רעבים אבל בכל זאת דגמנו כמה דברים מהרשימה שהיתה בידי:
בראוניס מה "המכשפה השמנה"  (Fat Witch Bakery)  היו גם מארזים שקנינו הביתה לחיילת.
אוכל מקסיקני כלשהו ששכחתי את שמו.
וגם שייק נחמד.

בשלב הזה אנחנו חותכים מהאיזור לכיוון MID TOWN לעוד סבב מתנות לחיילת ומשם למלון ומנוחת (מזגן).
בערב מסעדת סושי קרובה למלון (לא מוצלחת ואין לי המלצות ) ומשם ברגל לחציית גשר ברוקלין.
כבר הלכנו עליו בטיול הקודם בניו יורק אבל החום המזעזע אז הבריח אותנו באמצע הדרך, וההנאה היתה מאוד חלקית.
היום המצב סביר בהרבה. אומנם היום היה מאוד חם אבל אחרי רדת השמש סביר לגמרי בחוץ וקו הרקיע המואר של מנהטן  מ ה מ ם.
גיליתי שבניגוד למה שזכרתי שהדרך מאוד ארוכה וקשה, היא בכלל לא לא כזאת שלא מאוד חם.

את היום הזה אנחנו מקנחים בגלידה ב EATLY בדרך למלון.