יום 10 : חוזרים לניו-יורק

הבוקר חוזרים לניו יורק.
למרבה הצער טיסה ישירה לא מצאתי. ואנחנו טסים עם אייר קנדה לאוטווה ומשם לניוארק  עם יונייטד.
הטיסה יוצאת מוקדם בבוקר וב 12:30 אנחנו צפויים לנחות מניוארק
המטוס הראשון הוא עם פרופלורים על הכנפיים ושהוריד את הגלגלים בנחיתה ראיתי אותם יורדים מול עניי בחלון (מתחת לכנפיים ).
בתור פחדנית טיסות מדופלמת טוב זה לא עשה לי.
שרדתי..אנחנו נוחתים בניו יורק. ונחשו מי לא היגיעה. נכון המזוודה.
אחרי שהבנו שלא תגיע למסוע המשכנו ליונייטד…אני לא מתרגשת יותר מידי קרה לי לא מעט בעבר ותמיד המזוודה מגיעה אחרי כמה שעות.

הפקידה ביונייטד מעדכנת אותנו שהמזוודה בניוארק ורק לא עלתה למעלה למסוע (לא ברור למה) היא תגיע למלון עוד הערב היא מבטיחה.
היא אפילו מציעה שנחכה קצת….אבל אין לה מושג כמה זמן אז ויתרנו ונסענו למלון.
מונית צהובה 85 דולר.(אחרי הפרסה עם הרכבת בפעם הקודמת – ויתרתי על הנסיון לחסוך כסף)
המלון שלנו ב DOWN TOWN שמו ARTEZEN HOTEL והוא נפלא. ממש כך.
מיקום מצויין מטר מהמטרו ומה One World Trade ( הבניין שנבנה על חורבות התאומים ).
חדר גדול מיטת קינג נהדרת. צוות נחמד.
ואפילו נתנו לנו את החדר בשעה 14:00 (שזה הרבה לפני שעת ה CHECK IN)
מלון מושלם וב 730 דולר ל 3 לילות שזה מחיר ממש טוב

אז אנחנו בניו יורק בלי מזוודה ורק עם הטרולי שאין בו הרבה מאוד דברים בסיסיים.
מפעילים את הביטוח (200 דולר לקניית דברים בסיסיים) ויוצאים לעיר
הלכנו לאכול ה EATALY ב DOWN TOWN דקה מהמלון. כמו שזכרנו גם הפעם היה ממש טעים ונעים לאכול שם.
מדובר במתחם עצום של אוכל איטלקי. דוכנים מסעדות וקניות הביתה.
יש שם כל מה שתרצו ועוד.
גן עדן לאוהבי אוכל איטלקי.
הגענו באיזור 14:00 והיה פחות עמוס, שפע מקום לשבת.

משם המשכנו לעיר לשופינג הלבשה תחתונה מוצרי טואלטיקה וגם קצת בגדים וכל מה שצריכים חסרי מזוודה.
בדרך סיירנו בעיר והיה לנו נחמד. שופינג זה תמיד טוב.
בערב אנחנו רצוצים . אכלנו ארוחת ערב ב SHAKE SHAK (מקווה שכותבת נכון) שתומר חולם עליהם תמיד. והם באמת טעימים.
יש להם סניף דקות הליכה מהמלון שלנו.
אח"כ תומר עוד גורר אותי שוב למקדש העוגיות של
לאווין
וקרסנו לישון.

המזוודה למי ששואל לא היגיעה למרות ההבטחה של "היום בערב" בטח תגיע מחר. ( התקשרתי מספר פעמים ל CALL CENTER של יונייטד אבל ההודים על הקו לא יודעים כלום).