פסח בלונדון - אפריל 2023

והפעם לונדון על הפרק. למרות שהיא המקום הפייבוריטי של רוב הישראלים אני קצת פחות מתחברת. ועדיין יעד חביב (וטעים).
תומר עוד לא היה בלונדון ,מה שהיווה סיבה מצויינת להגיע אליה. (או לחזור מבחינתי ומבחינת נופר)
תזמנו את פסח עם טיסה ביום של ליל הסדר כדי למקסם את ימי החופש מהצבא.
צרפנו את טל הבת של הבן זוג והחברה הכי טובה של נופר וטסנו ארבעתנו ל 6 ימים של פסח בלונדון.
מוזמנים לבוא לטייל איתנו בלונדון. שום דבר חדש או מקורי אבל הכל מהנה ביותר.

הטיסות

ושוב להפתעתי, בימים היקרים בשנה אלעל היתה תחרותית ( לא זולה אבל תחרותית) אל מול חברות ה LOW COST ( איזיג'ט/וויז) לאחר שקלול מטען המחירים באלעל היו זהים לוויז אבל הטיסות היו בשעות טובות בהרבה.
אם תוסיפו לזה את העובדה שניצלתי את שפע הנקודות שיש לי באלעל (עם כרטיס ה FLYCARD) הרי שבסופו של דבר דיל אלעל היה הזול ביותר.
500 דולר לאדם (כן יקר אבל זה פסח) לטיסה שיצאה ב 5 בבוקר ( מוקדם מידי ) בערב ליל הסדר ,ללוטון והחזרה בטיסה שיצאה ב 21 ( גם מלוטון).
לוחות זמנים שאיפשרו 6 ימי טיול מלאים.

כשמדובר ב 4 אנשים הסעה אישית מלוטון תעלה לא פחות מהשאטלים השיתופיים או מהרכבת.
אחרי שחפרתי לא מעט נוכחתי שהנהגים הישראלים שוחטים במחירים ואם אזמין מ"סתם" תחנת מוניות של לוטון (חיפוש ברשת) המחיר יהיה זול בהרבה ( 90 פאונד לרכב גדול ל 4 + מזוודות במקום 150 שביקשו ממני נהגים ישראלים)ה

המלון

מהנסיעה הקודמת עם נופר זכורה לי לטובה רשת Premier inn .רשת טובה וזולה.
בדקתי שוב מחירים במלונות אחרים (דרך בוקינג והוטלס ) ונוכחתי שהמחירים של Premier Inn  עדיין זולים יותר (ובאופן דרמטי) מהמחירים בכל מלון סביר אחר.
עד שזזתי להזמין המלון מהטיול הקודם ( Premier inn Holborn ) הוא היה מלא.
במקומו הוזמנו 2 חדרים ל Premier inn London Kensington …. מעט רחוק יותר מהמרכז ( עוד כמה תחנות רכבת תחתית ) אבל נעים לא פחות ובאיזור מצויין.
שילמנו 750 פאונד לחדר ל 5 לילות כאשר ההזמנה היתה עם אופציה לביטול עד היום האחרון ( בכל זאת צה"ל מי יודע מה יהיו הקריזות). לקחנו 2 חדרים. אחד לבנות ואחד לי ולתומר.
עיסקה מצויינת אני ממליצה בחום.

תחבורה

השתמשנו אך ורק בתחתית. ( למעט פעמים בודדות שנסענו באוטובוס ).
משלמים עם כרטיס אשראי מהטלפון לא צריך לקנות כרטיסים ולחפש מסלולים זולים, המערכת מחשבת עבורך את המחיר הכי זול יחסית לנסיעות שלך.
בתחום הזה לונדון מציגה שלמות.

תכנון הטיול

מדובר ביעד מאוד פופולארי שיש עליו אין סוף מקורות מידע באינטרנט בעברית (אולי יותר מכל יעד אחר)
אפשר לאסוף מידע מאתרים יעודיים על לונדון, מבלוגים באתר למטייל ומבלוגים אישיים של מטיילים, ומכמה קבוצות (מאוד פעילות) בפייסבוק (חפשו את המילה לונדון ותתקלו בכולן).
אני התרכזתי בחיפוש מידע על:
– אתרים לביקור ותיירות
– שווקים
– מסעדות מומלצות
– הצגות ומופעים
– שופינג

בתקופה שהיינו חל חג הפסחא במקביל לפסח. מה שגרם לעומסים יוצאי דופן בכל פינה בעיר. ועדיין היה נסבל

תיאור הטיול ע"פ ימים

היום הראשון - ונציה הקטנה, פארק Regent ו Camden market

היום התחיל ללא לילה , טיסת אלעל בערב החג יצאה ב 5 בבוקר (כדי שהמטוס יספיק לחזור מן הסתם), הצצה באתר בן גוריון הראתה שיש עשרות טיסות באותה שעה מה שהבטיח עומס ואילץ הגעה מוקדמת.
שינה לא היתה בלילה הזה.
בלי ארועים מיוחדים נחתנו בלונדון (לאחר שינה מצויינת בטיסה) לקחנו מונית למלון בו איפסנו את המזוודות.
ארוחת בוקר במקום אקראי ליד המלון.
ואנחנו לוקחים את התחתית ל Little Venice

איזור ונציה הקטנה הוא איזור תעלות חמוד שמזכיר יותר את אמסטרדם מאשר את ונציה.
אפשר לטייל בו לאורך התעלות , לחצות גשרים להציץ בבתי הסירה הרבים שעוגנים לאורך התעלות.
נחמד.
יש במקום לא מעט בתי קפה לאורך התעלות, כיף לשבת שם. אנחנו הגענו בבוקר הנחיתה לאחר ארוחת בוקר ליד המלון אז ויתרנו.

התוכנית היתה לשוט משם ל CAMDEN MARKET אבל למרות שחיפשנו וחיפשנו לא ניראתה במקום שום אופציה לשייט. (לא מבינה איפה הפספוס כי קראתי על לא מעט מטיילים שעשו את השייט המדובר)
אז ויתרנו והמשכנו ל REGENT PARK
הפארק לא מאוד רחוק, אבל אנחנו בבוקר אחרי לילה לבן ,אז ויתרנו על ההליכה ותפסנו אוטובוס קומותיים לפארק Regent.  על הדרך שמנו V על נסיעה בקומה השניה של אוטובוס קומותיים אדום בלונדון. האמת יש בזה משהו חוויתי. הייתי בלונדון מספר פעמים (אין לי מושג כמה בדיוק) אבל באוטובוס אדום קומותיים לא נסעתי.

הפארק נחמד , אבל עוד שבועיים שלושה לתוך האביב הוא יהיה מן הסתם מרהיב.
כשאנחנו ביקרנו הוא היה בתחילת פריחת האביב.
סיירנו בו ברגל כשלושת רבעי שעה.  ומיצינו.

היעד הבא ( שוב אוטובוס ) היה Camden Market….אנחנו די מורעבים והמטרה לאכול.

השוק מורכב מ 6 שווקים שונים ויש בו כל מה שאפשר לחשוב עליו.
דוכני אוכל, בתי קפה מסעדות ובארים. חנויות בגדים, נעליים, פיציפקס, עבודות יד , עתיקות ומה לא.
לטעמי המוני מידי.
פצחנו ב "בבל וופל"( BUBBLE WAFFEL ) שזה בעצם קרפ/פנקייק/וופל בלגי שהוכן בתבנית בצורת בועות.
נמכר בצורה דומה לוופל בלגי או על מקל עם אין סוף ציפויים שונים (נוטלה וכו ).
כל לונדון מוצפת בדוכנים כאלה ובעיקר השוק.
הילדים דגמו ואהבו. אפילו אפשר להגיד עפו על זה. (בהמשך הטיול נקנה עוד רבים כאלה)
אח"כ הגענו לשוק שמלא דוכנים שמכרו אוכל רחוב בסגנון המזרח הרחוק. סתמי. כולם חילקו טעימות ושבעתי רק מהם.
קנינו ארוחה ממסעדה ויאנטמית שמצאנו באיזור והיא היתה מוצלחת יותר.
גם רשת Café de Nata שמוכרת עוגיות ממולאות קרם וניל ( עם תוספות שונות ) זכתה בניקוד גבוה. אני התלהבתי מזו ששילבה תפוחי עץ. מומלץ בחום.
כמובן שפקדנו את חנות ה CHIN CHIN ICE CREAM המומלצת שבה מכינים את הגלידה עם חנקן נוזלי. הסופלרטיבים לא היו מוגזמים הגלידה נהדרת. ממליצה מאוד גם אם יש תור.

בשלב הזה העייפות הכריעה וחזרנו למלון. לנוח
בערב יצאנו למסעדה שהוזמנה מראש FLAT IRON שמוצר הדגל שלה הוא סטייק חתוך.
מנה לא גדולה וטעימה מאוד.
למתבגר היא לא הספיקה והוא אכל עוד אחת
גם ההמבורגר שלהם שנידגם שם קיבל ציון גבוה מאוד.
מומלצת מאוד (למרות שאני ממש לא גרופי של סטייקים אהבתי ).
יש למסעדה מספר סניפים בעיר.

היום השני - לונדון Bridge, שופינג ומחמזמר

לילה אחרי לילה לבן תמיד עובר בנעימים. קמנו עם שעון כדי להספיק לכרטיסים שהוזמנו מראש ל LONDON BRIDGE
רבע שעה אחרי ההתעוררות ברור לי שאני מרגישה לא טוב. כואבת הבטן וגם הראש.
אחרי התיעצות משפחתית אני נותנת לילדים את הכרטיסים ושולחת אותם לדרכם.
וחוזרת לישון
אז אין לי הרבה מה לספר על הבוקר. ישנתי.
בצהריים אני מתעוררת ומרגישה טוב בהרבה. מתקשרת לילדים ומאתרת אותם עושים שופינג ברחוב OXFORD
אני לוקחת תחתית ומצטרפת אליהם
בילינו כמה שעות של שופינג נימרץ ומוצלח לכולנו.

משם אנחנו חוזרים למלון למנוחה קלה.
ולמחזמר BOOK OF MORMONS שהוזמן לאותו הערב (הילדים בחרו ).
הז'אנר של מחזות זמר פשוט לא מדבר אלי, וגם הערב לא נהניתי במיוחד.
הילדים לעומת זאת נהנו מאוד. בצחקו בקולי קולות.
מטעמי קמצנות קניתי כרטיסים די דפוקים במקום גבוה ובצד, ולמרות זאת ראו מצויין ושמעו מצויין.
אני רושמת לעצמי לא ללכת יותר למחזות בלונדון, חבל על הכסף.

כשאנחנו יוצאים משם כבר די מאוחר, וכולם רעבים.
יש רצון לדגום את רשת ההמבורגרים 5 GUYS שנימצאת מטר מהתיאטרון.
הציון ככה ככה. כולם מסכימים ה Shake Shack טובה בהרבה

אחרי הארוחה תם כוחנו. עוד יום עבר

היום השלישי- סיור מאורגן, צ'יינה טאון, מוזיאון הטבע ומסעדה איטלקית

היום השלישי שלנו בלונדון צפוי להיות יום עמוס ביותר.
בבוקר הזמנו סיור מאורגן , הסיור הוזמן עם חברת לונדון אישי והמדריך צחי.
נושא הסיור הוא קלאסיקות הביג בן, הפרלמנט, הטרפלגר, דאונינג 10,ווסטמיניסטר אבי, אורוות פרשי המלך , פארק סנט ג'ימס ועוד.
שעת המיפגש היא 10. ואנחנו נוסעים לאיזור המיפגש ונוחתים במסעדה (שאיני זוכרת את שמה ) שלפי רשימות ההמלצות של החיילות מתמחה בפרנץ' טוסט.
אז אכלנו פרנץ' טוסט טעים…אבל קצת מתוק מידי על הבוקר ( וזה אומרת לכן מי שאין אצלה בלקסיקון את המילה מתוק מידי ).
יש לנו עוד חצי שעה לזמן המיפגש ואנחנו ממשיכים לכיכר לסטר. היכן שמוצבים מספר פסלי אבן מקסימים ,בין השאר של הדוב פדינגטון, מרי פופינס ( היפה מכולם לטעמי), הארי פוטר ועוד
רבע שעה מנוצלת למעבר בין הפסלים וצילומים.

משם אנחנו ממשיכים ל Trafalgar Square  שם נקודת המיפגש ליד פיסלו של גורג' הרביעי היושב על סוסו.
אני מאוד אוהבת סיורים מאורגנים בערים. בעיקר ערים היסטוריות. הם פותחים אופקים ומספרים סיפורים שאי אפשר היה לגלות אותם אחרת והופכים את חווית הביקור לעשירה ומעניינת הרבה יותר.
הסיור הקבוצתי מונה כ 20 איש.
אנחנו מתחילים בגלריה הלאומית שבחיים לא הייתי נכנסת אליה עצמאית.
מובלים לתמונות ספציפיות של אחד המלכים ( שכבר שכחתי את שמו ) והרבה סיפורים היסטורים סביב תמונות רלוונטיות מסופרים.
וביקרנו גם את תמונת החמניות המפורסמת של ואן גוך.
והנה ביקור בגלריה שלכאורה לא מעניינת אותי כלל הפכה למעניינת מאוד עם סיפורים היסטורים מאחרי הציורים.

הסיור ממשיך משם להחלפת משמרות הפרשים ( רואים דרך השיער הסגור – אבל רואים ). המשך לפרלמנט, דאונינג 10, ביג בן ועוד ועוד
אני מאוד נהנית, גם תומר. החיילות מתברר פחות ובהפסקה הן חותכות והולכות לחפש דברים אחרים…כיפים יותר. ( מן הסתם קשורים בשופינג )
הסיור מסתיים בפארק סנט ג'ימס. מזג האויר נהדר הפארק הומה אנשים והוא באמת באמת יפהפה.
המדריך מתעכב די הרבה זמן בהאכלת סנאים…החלק המיותר בסיור.
סה"כ הסיור לקחת כ 4 שעות. אולי היה יכול להיות קצר בחצי שעה, אבל הוא היה מעניין ומומלץ.

הסיור מסתיים קרוב מאוד לצ'יינה טאון. אנחנו מאתרים את הילדות הרעבות ועומדים כרבע שעה בתור למסעדת הדים סאם Golden Dragon
זוהי מסעדת דים סאם קלאסית. הומה ורועשת, צפופה וטעימה – שלמות……נהנינו מאוד מאוד ושוב מאוד. גם המחירים לא יקרים.
משם אנחנו ממשיכים עם הרשימות של "מה אוכלים בצייינה טאון"  (בדרך נכנסים למכולות וקונים כל מיני מוצרים הביתה )
ברשימה יש גלידה סגולה בלחמניה שנימכרת בחנות קינוחים פיליפינית בשם Mamasons Dirty Ice Cream
הילדים חשבו שהקינוח נחמד, אני עפתי עליו. בעניי מעדן של ממש.
ואם זה לא מספיק תומר עוד רעב ( מותר לו הוא בן 17 ) אז אנחנו מקנחים ב BUN HOUSE ( שקרוב מאוד לגלידה ) וקונים מספר באנים ממולאים בשר. את הבאנים אומנם רק טעמתי. אבל תאמינו לי כדאייי. הבצק של הבאן (ואני עושה לא מעט בבית) פשוט מושלם. הייתי מתה לדעת איך הם מגיעים לתוצאה המדהימה הזאת

משם הכיוון הוא מוזיאון הטבע. רוצים לראות דינוזאורים
כבר אחה"צ. הילדות עייפות מוותרות וחותכות למלון.
אני ותומר נוסעים לראות דינוזאורים ( יש לנו כרטיסים שהוזמנו מראש ואנחנו מדלגים על התור הענק באלגנטיות ).
אז ראינו. לא התלהבנו הכי בעולם. גם ביקרנו בסימולטור של רעידת אדמה…גם הוא לא היה מרשים.
כנראה שגם פה הייתי צריכה הדרכה כדי להתלהב. אבל לא היתה.
ביציאה מהמוזיאון ליד התחתית אנחנו ניתקלים בחנות עוגיות השוקולד ציפס המפורסמת BEN COOKIES ולידה המאפיה המפורסמת BREAD AHEAD. קנינו גם וגם. עוגיות שוקולד ציפס משובחות וסופגניות חביבות. הבאנו משלוח לילדות ונהנינו.

בערב אנחנו הולכים למסעדה איטקלית מומלצת Ave Mario
מאוד לא התלהבנו. מנות קטנות, לא טעימות במיוחד. הרגשה של קמצנות.
גודל הקולה ממש מוגחך. משהו בסביבות 150 CC אפילו לא כוס.
אל תלכו.

היום הרביעי- COVENT GARDEN ונוטינג היל

היום מתחיל בארוחת בוקר משובחת ליד המלון.
משם אנחנו נוסעים ל COVENT GARDEN. כבר ביקרתי שם יותר מפעם אחת אבל המקום חמוד ואף פעם לא נמאס.
אנחנו משוטטים בין החנויות והשווקים. טועמים מיני תה, קונים שוקו שוקולד לבן הביתה (נחמד), מבלים זמן ארוך בחנות APPLE הענקית, מתבוננים בהופעות רחוב ובפסלים האנושיים.
אין ספק מקום מאוד נחמד.
שעה וחצי מוקדשות לחנות החזיות bravissimo שמתאימה חזיות אישית, ומתמחה בנשים עם חזה נדיב.
למרות החזיות המדהימות והשרות האישי המחירים ממש נוחים ( שליש מחיר יחסית לחזיה טובה הארץ ).
גם אני וגם הבנות יצאנו משם בשלל רב ( תומר אלוף העולם בפרגון ישב בחוץ וחיכה בסבלנות – וזה לא לקח 5 דקות ).
לינק https://www.bravissimo.com/ , יש להם כמה חנויות בעיר וצריך להזמין תור מראש. ( אפשר גם פשוט להכנס וסיכוי טוב שיתנו לך תור לזמן הקרוב. זה מה שעשינו וקיבלנו תור לעוד 20 דקות )

מכאן לשם מגיעה שעת צהריים, אני עוד שבעה מארוחת הבוקר אבל הם ראו SHAKE SHACK והם חייבים ( אני נזכרת שהייתי פה לפני כמה שנים רק עם נופר ואכלנו ב SHAKE SHACK סתם במקרה בלי לדעת שזו רשת נחשבת ).
קשה למצוא מקום אבל הצלחנו להצטופף סביב שולחן אחד. אחלה ציפס יש להם.

משם מחליטים לנסוע לנוטינג היל לראות בתים צבעוניים ואח"כ לשוק פורטבלו.
לא יכולה להגיד שהמקום היה להיט עבורנו. בתים צבעוניים נחמדים…OK מה הלאה.
הגענו לשוק. מדובר בשוק פשפשים כזה בגדים ישנים תכשיטים ישנים תיקים אומנות וכו. שום דבר לא דיבר אלי ולא ניראה לי שלילדים כי גם הם חלפו על פני הדוכנים והרוכלים בלי לעצור כמעט.
טוב מה לעשות – לא כל מקום מושלם.

רגע לפני הסיום כשאנחנו מתחילים לחפש את התחתית אני רואה באקראי את חנות העוגיות CREME שמופיעה לי בהמלצות. עוד שוקולד צ'יפס. כמובן שנכנסנו לקנות. העוגיות שמנמנות ( ולא שטוחות כמו אלה מאתמול ) והן וואו אמיתי. מ ד ה י מ ו ת. הילדים נשפכים ובצדק. גם אני.

אחרי נוטינג היל ומנוחה במלון התפצלנו.
הילדות הלכו לעוד מחזמר. קנינו כרטיסים ספונטנית באותו אחה"צ. נידמה לי שזה היה FROZEN. הן נהנו. אבל פחות מהמחזמר של שלשום.
אני ותומר הלכנו למסעדה אסייתית יקרה Yauatcha Soho . המנות הראשונות היו נפלאות אבל העיקריות היו כמו מסעדה סינית של פעם. סה"כ אכזבה למרות שהיו כמה מנות מאוד טעימות.

היום החמישי- ABBA VOYAGE , מוזיאון המדע

היום יום ראשון ופסחא. העיר סגורה ונעולה. ולמרבה המזל ( הרבה יותר מזל משכל לא ידעתי מראש ) יש לנו כרטיסים למופע ההולוגרמות של ABBA VOYAGE.  קנינו כרטיסים למופע הצהריים ( ב 13:00 ) שהיה פשוט זול יותר.
היו לי עוד כוונות ללכת לראות איזה פארק בבוקר. אבל עד שאנחנו קמים ואוכלים ארוחת בוקר כבר אין זמן. הנסיעה למופע (שהוא מחוץ לעיר) די ארוכה וגם לקחנו מרווח זמן לא קטן.
אחרי רכבת אחת ואוטובוס שני אנחנו מגיעים ומתפצלים.
לחיילות קניתי ( לבקשתן ) כרטיסים לרחבת הריקודים ( 70 פאונד לכרטיס ) לי ולתומר מקומות ישיבה די טובים ( 130 פאונד כל אחד).
את שירי אבבא כולנו מכירים ואוהבים.
אז מה דעתנו על המופע:
– יש בו קטעים שניראים מדהימים וממש אמיתיים. ויש קטעים שפשוט מקרינים שקופיות עם שיר ברקע וזה מאכזב.
– ההשתתפות של הקהל בשירים המפורסמים מדהימה. אנשים ממש רוקדים וזה כיף. האוירה מחשמלת.
– הרבה שירים מפורסמים לא נכללו ואותי זה ביאס.
– קטעי ההולוגרמות ניראים ממש אמיתיים. אם לא הייתי יודעת שזה לא הם על הבמה, לא הייתי מעלה בדעתי.

מסקנות:
הבנות ברחבת הריקודים נהנו בטרוף. ויצאו באופריה.
אני נהנתי אבל פחות, לא הרמת ההתלהבות שלהן.
תומר ממש סבל. לא הצלחתי להבין למה.

תמונות אין כי אסור לצלם.( חוץ מהבמה לפני המופע )

משם אנחנו נוסעים למוזיאון המדע. הזמנו כרטיסים (הם חינם) למוזיאון וגם כרטיסים ל IMAX לסרט על אנטרטיקה ב 16:30.(לא חינם)
אנחנו בקושי מצליחים להגיע. אבל הצלחנו.
הסרט מדהים , מעניין עם צילומים הורסים. כדאי מאוד.

בערב שוב מסעדה איטלקית הכי מומלצת שיש –  Circolo Popolare . המלצות שמעתי עליה מכמה כיוונים.
הציפיות שלי נמוכות מכיוון שהיא מסעדת אחות של האיטלקיה המאכזבת Ave Mario  אבל אנחנו חייבים איטלקית ( כי אחת הבנות לא אוהבת כמעט שום דבר אחר ) ולא מוצאים משהו אחר אז חוזרים לשם בידיעה שזה יהיה מאכזב. ואכן המסעדה מאכזבת המונית רועשת מנות קטנות בכמות ובינוניות באיכות  והמחירים יקרים . קמצנות מורגשת.
בסוף הזמנו פאי לימון שהיה הגרוע ביותר שטעמתי אי פעם. קשה להאמין אבל 4 אנשים על פאי לימון אחד. ( וכולנו אוהבים ) ולא סיימנו אותו.

היום השישי והאחרון- שכונת שורדיץ ושוק ספיטלפילדס

היום האחרון לטיול. גשום.
הטיסה שלנו בערב ויש לנו עוד יום שלם לבלות בלונדון.
בגלל הגשם מחליטים לאכול ארוחת בוקר במלון ומגלים שבמלון שלנו יש ארוחת בוקר ממש טובה ועשירה בחצי מחיר מכל מקום אחר שהיינו בו עד כה.  ממש הזמן לגלות את זה .

עשינו צ'ק אאוט איכסנו את מזוודות ולקחנו רכבת לשורדיץ.
לקחתי פעם בברלין סיור מודרך בעקבות אומנות רחוב. שממש לא דיבר אלי הילדים לדעתי יתלהבו עוד פחות אז החלטתי להסתפק בסיור עצמאי.
נתקלנו בלא מעט קבוצות מאורגנות והקשבנו טיפה לדברי המדריכים, ההחלטה היתה נכונה זה לא עבורנו.
אז הסתובבנו שעה ארוכה ברחובות וראינו ציורי רחוב מדהימים  ומרשימים שהיו יפים גם בלי סיפורי רקע.
באיזה שלב קרו 2 דברים : מיצינו והתחיל מבול אז נמלטנו לשוק ספיטלפילדס הצמוד לשכונה, והמקורה. בול ליום גשם

שוק סטיפלפילדס הוא שוק מעורב של אוכל ובגדים וכל מיני קשקושים אחרים.
אידאלי לשעת צהריים וההרכב שלנו.
בילינו שעה ארוכה ב FLYING TIGER ורכשנו קשקושים רבים.
סרקנו גם את דוכני הבגדים והתכשיטים.
אבל העיקר היה האוכל.
הגעתי עם רשימה מסודרת מה כדי לנסות בשוק וניסינו הכל:
שוב קנינו כמה סוגי באנים מ YUN BUN. טעים אבל לא ברמה של הבאנים מהצ'ינה טאון
ניסנו קרפ סיני ממולא כל טוב – היה מעולה. הקרפ ניקרא Jian Bing
הבת שלי אכלה סתם המבורגר וציפס מצויינים באחת המסעדות.
והלהיט העיקרי שלנו היה סוף סוף ביקור ב HUMBLE CRUBLE
לבחירה סוג הפירות (תפוח עם/בלי תוספות), סוג הרוטב (קסטרד חם או קר, קצפת), סוג הפירורים (רגילים, עם גרנולה) ועוד תוספות.
לקחנו אחד חם ואחד קר. ושניהם היו פשוט סוף הדרך.
עבור הרבה דברים שווה לחזור ללונדון אבל הכי עבור HUMBLE CRUMBLE

תמה ונשלמה גיחת פסח שלנו ללונדון.
היה נחמד ונעים בעיקר היה טעים.