קסם של טבע באלפים הצרפתים

אחרי הרבה שנות אמריקה בעונת הקייץ חזרנו לאירופה ולקסם של נוף האלפים המהמם ושל עיירות הבונבוניירה- באלפים הצרפתים. הפעם רק אני ותומר (הילדה חיילת בצה"ל) , חרשנו ברגליים מסלולים בהרים, שוטטנו בעיירות החמודות, עלינו ברכבלים, רחצנו באגמים וגם השכלנו במאיץ החלקיקים ב CERN. מוזמנים לבוא לטייל איתנו

התארגנות ומנהלות

תוכנית הטיול, טיסות, מלונות, רכבים וכל מה שמסביב.

אלבום תמונות

גלריה של תמונות מהטיול. כדי לגרות את התיאבון ולמי שרוצה להציץ רק בתמונות

הגעה והיום הראשון באנסי

הגעה לאנסי, הכרות עם העיירה, טיול אופניים סביב לאגם ותצפיות מזויות שונות

אגם בורג'ה ו Gorge Du Fier

שייט כיפי בתעלת שאנז (chanaz) ואגם בורג'ה , רחצה באגם, ביקור בשמורת LA SAMBUY (שהיתה סגורה) וסיום היום בנקיק FIER

הקרקס הקרחוני ומעבר לשאמוני

נסענו לטייל בשמורת הקרקס הקרחוני היפהפיה, וקינחנו בהתמקמות וסיור בעיירה שאמוני

האגם הלבן

טיול מהמם ולא קל לאגם הלבן באיזור שאמוני

לאלפים הגבוהים ופארק האיילים ליד שאמוני

אחרי יום הליכה מאומצת תורו של יום נסיעות, נסענו לאלפים הגבוהים, לאגם רוזלנד, מעבר הרים, פיקניק עם גבינות האיזור ומגלשות הרים.
חזרנו לשאמוני לביקור של אחה"צ בפארק האיילים.

מאיץ החלקיקים ב CERN והאגם הירוק ליד PASSY

התחזית צופה יום גשום, נסענו לביקור מעניין ומלמד במאיץ החלקיקים ב CERN, משם אחרי שיפור במזג האויר ביקרנו באגם הירוק הפסטורלי ליד PASSY

בחזרה לאנסי - שלווה ליד האגם

רצינו יום רגוע, נופש ובטן גב.
התחלנו ביום שוק האנסי, והמשכנו לבילוי כיפי באגם אנסי בחוף Talloires

עליה ל MON BLANC , טיולון לאגם הכחול ועוד רכבלים קרחונים ומפלים באיזור

היום העליה לנופים הדרמטים של ה   Aiguille du Midi ומעבר לחלק האיטלקי. נופים מרשימים של קרחונים הרים ושלג וטיולון לאגם הכחול.

אחה"צ עליה ברכבל כסאות לקרחון BOSSANS, ולקינוח טיול חמוד ל Cascade du Dard

היום האחרון - איזור MORZINE

בחרנו לשנות מעט אווירה ביום האחרון, נסענו לעיירת העיזים Les Lindarets עלינו ברכבל כסאות וירדנו ברגל למפל Cascade Brochaux   ומשם לאגם Montriond